MODERNÍ PEDAGOGIKA

Inspirativní zdroje

Badegruber, B. 1994. Otevřené učení ve 28 krocích.

Feřtek, T. 2019. Co je nového ve vzdělávání.

Fischer, R. 2011. Učíme děti myslet a učit se.

Grecmanová, H. a Urbanovská, H. 2007. Aktivizační metody ve výuce.

Horsley, M. a Walker, R. 2013. "Reforming Homework".

Nováčková, J. 2011. Mýty ve vzdělávání.

Pasch, M. a kol. 2005. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině.

SKAV. 2017. Desatero o vzdělávání.

Spilková, V. a Tomková, A. 2010. Kvalita učitele a profesní standard.

Škoda, J. a Doulík, P. 2011. Psychodidaktika – Metody efektivního a smysluplného učení a vyučování. 

Tomlinson, C. A. 1999. The Differentiated Classroom. Responding to the Needs of All Learners.

Vališová, A., Kasíková, H. a kol. 2011. Pedagogika pro učitele.