MODERNÍ PEDAGOGIKA
Inspirativní zdroje
Badegruber, B. 1994. Otevřené učení ve 28 krocích.
Feřtek, T. 2019. Co je nového ve vzdělávání.
Fischer, R. 2011. Učíme děti myslet a učit se.
Grecmanová, H. a Urbanovská, H. 2007. Aktivizační metody ve výuce.
Horsley, M. a Walker, R. 2013. "Reforming Homework".
Nováčková, J. 2011. Mýty ve vzdělávání.
Pasch, M. a kol. 2005. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině.
SKAV. 2017. Desatero o vzdělávání.
Spilková, V. a Tomková, A. 2010. Kvalita učitele a profesní standard.
Škoda, J. a Doulík, P. 2011. Psychodidaktika – Metody efektivního a smysluplného učení a vyučování.
Tomlinson, C. A. 1999. The Differentiated Classroom. Responding to the Needs of All Learners.
Vališová, A., Kasíková, H. a kol. 2011. Pedagogika pro učitele.
